Popularni Postovi

Izbor Urednika - 2019

Da vodi

DRAGA NAŠA MAJKA!

Prekrasan praznik koji danas slavimo daje nam priliku da vam još jednom izrazimo beskrajnu zahvalnost za sve što ste učinili za nas.

Drage kolege, dragi prijatelji!

Dvadeset sedmog novembra, 21. novembra, slavimo naš profesionalni praznik - Dan zaposlenika poreskih vlasti Ruske Federacije.

Za ove skoro tri.

O tome se raspravljalo na svečanom sastanku Okružnog poreskog inspektorata, posvećenom danu zaposlenika poreskih vlasti Rusije 21. novembra.

Šef Inspektorata Federalne porezne službe Rusije za okrugu Vsevolozhsk Valery Kotlyarov.

24. i 25. novembra u Lenjingradu će se održati svečani događaji posvećeni Majčinom danu, dvorac Vyborg, koji će ugostiti dvadeseta lokalna povijesna čitanja, a regionalni festival-natjecanje će se održati u Otradnom.

57 regionalnih stručnjaka uspješno je završilo program obuke predsjednika.

Tokom 2018. godine, obuka u okviru Predsjedničkog programa, koju je organizovao regionalni fond za obuku, održana je lično i u odsutnosti.

Lenjingradska oblast negativno procenjuje zakon koji omogućava saveznim gradovima da odlože prelazak na nova pravila za prikupljanje i odlaganje smeća.

Dokument je razmatran u prvom čitanju države.

Dodatna sredstva iz regionalnog budžeta izdvojena su za poboljšanje pouzdanosti vodosnabdijevanja u oblastima Kirovski, Slantsy i Vyborg.

Prema odboru za stambene i komunalne usluge Lenjingradske regije, sredstva u iznosu od 447.

23. novembar u 14.30 u kulturnom i zabavnom centru "Yuzhny" otvoriće se izložba "Neka nikada neće biti rata!" (Lenjingradska oblast, Vsevolozhsk, Moskovskaya St., 6.

23. novembra u 12 sati održaće se regionalni praznik studenata strukovnih obrazovnih organizacija Lenjingradske regije „Zlatne ruke - 2018“ (Lenjingradska oblast, grad Sosnovy) na Politehničkom fakultetu u Sosnovoborsku.

Ministarstvo za ekonomski razvoj Rusije je završilo prihvatanje prijava od subjekata Ruske Federacije da učestvuju na takmičenju "Najbolji MFC Rusije 2018". Lenjingradska regija učestvuje u tri nominacije.

TV Vesti 24, novosti Vesti

ažurirajte rss vesti o satu Ɔ Najnovije vijesti o danu i satu, RSS novosti o novostima danas i sada, direktni linkovi na glavne vijesti na internetu.

RSS novosti feed Vesti ru vesti.ru

Vesti dana Vesti ru, online novine i TV Vesti 24 VGTRK.

TV Vesti 24 RSS feed Pro formata i Vesti ru arhiva

Y YANDEXG GOOGLE@ MAIL.RU

CLASSMARKS. VKONTAKTE . FACEBOOK . TWITTER

Vesti FM

Novosti 24

TASS vijesti sata, Rossiyskaya Gazeta, Interfax, Regnum, RBC, Vedomosti, Lenta ru, Rosbalt, Pravda, Izvestia, Ruska linija, Unija Rusije i Bjelorusije BELTA, Argumenti i činjenice, Kommersant, Gazeta ru, Infoks, Ruski planet, Reedus, Independent Novine, Pravoslavlje i mir, Sport Express, Forbes, InoSMI i InoPress. Vijesti TV vijesti 24, Life News, Rusija Rush, NTV, Zvezda, kanal 5, RenTV, Novorossia. Vesti dana radio Vesti, RSN FM, Orfej.

Zvanične vesti Rusije od predsednika, Dume i Ministarstva unutrašnjih poslova, tematske vesti dana automobila i poljoprivredne poljoprivrede, medicine i nauke, vojne i pravne.

Vesti 365 RSS novosti sadrže dodatno Finam i Banke ru, R-Sport, svjetske vijesti Glas Amerike i Njemački val, to uključuje medijske agregatore Yandex, Rambler i Mail vijesti o satu. Smisao vijesti Mediametriks izdvojen.

Sva izdanja programa "Novosti" sa vestima o Rusiji i svetu sada na Brotv-u

24 sata, 7 dana u nedelji, postoje mnogi politički, društveni, duhovni i kulturni događaji za koje su zainteresovani milioni ljudi. “Vesti” je informativni program koji vam govori sve što trebate znati i otkriva aktualne teme. Program se emituje svaka 3 sata tako da gledatelj može primiti nove ili ažurirane informacije. Iz mnoštva incidenata i parcela, bira se ono što je zaista zanimljivo ljudima i ono što je važno.

Glavni lideri su: Ernest Mackevicius i Sergey Brilev. Da bi se pripremio materijal, desetine novinara učestvuje u izradi programa kako bi se radnja prenosila gledaocu iz različitih dijelova svijeta. Reporteri rade iu mirnim gradovima i na mjestima gdje se događaju vojni sukobi. Ponekad, po cenu života, novinari informišu ljude o važnim događajima. Tako su najzloglasnije smrti bili Anton Voloshin i Igor Korneliuk, koji su pratili rat u Ukrajini.

Program "Vesti" periodično izlazi sa hitnim izdanjima koja su posvećena glavnim događajima koji su se desili. Neki od njih su: pad aviona A321 u Egiptu, teroristički napadi u Parizu, sastanak “Normandije četvorke” u Minsku, pad malezijskog Boeinga. Nedavno su u 20:00 sati glavne teme programa “Vesti” bile: bombardovanje Sirije i borba protiv ISIL-a, problem izbjeglica u Evropi, ekonomska situacija u Rusiji, Ukrajina, teroristička prijetnja, Amerika.

Semantička svojstva

  1. usmjerite kretanje, označite put, pomozite nekome ili prisilite nekoga da ide, kreće se u određenom smjeru (na pokretu koji je načinjen jednom ili u određenom smjeru, za razliku od sličnog, vidi glavno poglavlje) Gdje si lead ?
  2. da vodi, da bude glavni, da bude vođa ◆ Da vodi sastanak
  3. položite, izvedite nacrtani predmet u određenom smjeru ers Graditelji lead put do novog objekta.
  4. sa kreatorom. pomaknite nešto u određenom smjeru how Pogledajte kako on vodi naklonite se žicama.
  5. imati određeni pravac. Ovaj put vodi u hram.
  6. imati posljedice, uzrokovati posljedice. Pušenje vodi na pogoršanje zdravlja.
  7. izvedite, izvedite neku radnju. Država vodi rat na dva fronta.
  8. prednost sporta na prednostima bodova of Do kraja drugog perioda gostujući tim vodio sa rezultatom 2: 0.
  9. posebni oblici zbog promjene unutarnje strukture ◆ Nema primjera uporabe (vidi preporuke).
  10. tiho pratite nekoga, pratite kretanje objekta posmatranja example Nema primjera upotrebe (vidi preporuke).
  11. sa sopstvenom zamenicom preuzmite bilo kakvo ponašanje Lead yourself good!
  1. direct
  2. to lead
  3. la
  4. često premjestiti
  5. provodi, često. ukazati
  6. lead
  7. imaju prednost
  8. follow

Srodne riječi

  • imenice: uvod, uvod, održavanje, vožnja, izleganje, izleganje, leglo, biljka, uzgajivač, ustanova, uvod, izvest, izvod, prevod, prevod, ponašanje, uzica, ožičenje, dirigent, dirigent
  • pridevi: vodeći, vodeći, izleganje, satni mehanizam, fabrički, translacijski, bihevioralni, podesivi
  • glagoli: vode, ulazi, penis, donose, vode, vode, vaditi, donositi, prevoditi, voditi, voditi, crtati, uzgajati, ulaziti, ulaziti, voziti, voditi, donositi, donositi, donositi, donositi, donositi dobiti, početi, dobiti, biti poznat, uznemiravati, uznemiravati, objesiti, prenijeti, prevesti, prevesti, reći, dovesti, voditi, voditi, objesiti se, družiti se, rastati se, rastati se
  • imenice: produkcija, proizvodni radnik, producentica, producent, producent, proizvod, derivat, pogon, servo, registar, zbrajalo, cast,
  • pridevi: produktivni, produktivni, vođeni
  • glagoli: proizvesti, proizvesti, dovesti, donijeti, čast, poštovanje, voditi, dovesti, dovesti, donijeti,

Etimologija

Dolazi iz praslava. * vedti, od mačke. između ostalog se dogodilo: st.-slava. da vodi, (grčki ἄγω, ὑπάγω), aop. donijeti (od * vdds), ruski, ukr. olovo, olovo, bolg. Veda, Slovensk. vesti, češki vedu, vést, slovak vediem, viesť, polsk. wieść, in.-puddle wjesć. Relativno lit. vedù, vedžiau, vesti, latvijski. vedu, prsluk "olovo, oženi" (up. stari-ruski. vodi ženu u "udati"), drevno-pruski. weddē (uporedi sa osnovom prošlosti, vr. Art. Slav. Vedash), lit. vẽdė, latvijski. dijalekt. vede, dr.-ind. vadhūn g. “Nevjesta, (mlada) žena”, ave. vađu- - isto, irl. fedim "vodeći, noseći", avest. vāđayeiti "vodi, vodi," vjerovatno i alb. vjeth "krađa, krađa" (aor. vodha). Odavde do voznje, oboda, kao i drugih. vodio "suprugu, suprugu", ruskom razlog, vojvoda, usp. lit. vadà "razum, razum", jaut-vadá "razlog zbog kojeg se vodi vol." Koristi podatke rječnik M. Vasmera. Pogledajte Reference.

Idiomi i stabilne kombinacije

  • Engleskien: lead
  • njemačkide: führen
  • Rumunskiro: duce
  • Finskifi: johtaa
  • Češkics: vést
  • Engleskien: olovo, presideprekostolica
  • njemačkide: leideset
  • Finskifi: johtaa, vetää
  • Engleskien: behave
  • njemačkide: sich benehmen

Vidi takođe

  • MVP: [ʲvʲesʲɪtʲɪ]
  • imenska ili akuzativna množinska imenica poruku "Dakle, kanal" Dobre vijesti "će prenositi" Da vodi iz polja “i izvještaji o drugim radnim pothvatima. "Dajte nam" vijesti iz polja "" (2003) // "Top Secret", 8. april 2003. (citiran od strane Nacionalnog korpusa ruskog jezika, vidi reference)

  • genitivni, dativni ili prijedložni oblik imenice jednine poruku Ate provokatori George Gapon i Roman Malinovski su čekali na književnost to lead o sebi, iako nakon smrti, u romanu života Klima Samgina od strane njegovog suvremenika Maksima Gorkog, u njegovim "Neblagovremenim mislima" i priči "Caramor", kojoj se Nikolaj Buharin divio. “Instigatori istorije” (2002) // “Kultura”, 8. april 2002. (citiran od strane Nacionalnog korpusa ruskog jezika, vidi reference)

90s Edit

Kreatori programa bili su: Evgenij Kiselev, Oleg Dobrodeev, predsjednik All-ruske državne televizije i radio-kompanije - Oleg Poptsov i generalni direktor Sve-ruske državne televizijske i radio kompanije - Anatolij Lysenko.

Prvo izdanje programa "Vesti" emitovano je 13. maja 1991. godine u ponedjeljak u 17:00 sati i trajalo je 10 minuta. Na čelu ovog izdanja bila je Svetlana Sorokina, bivša voditeljka programa „600 sekundi“ [3]. Ovo izdanje je prvi put započeo svoj radni kanal RTR. Na ovaj dan izašli su još dva broja Vesti u 20:00 i 23:00, svaki od njih po 15 minuta.

Od sutradan, 14. maja 1991. godine, program Vesti počeo je da izlazi svakodnevno u 20:00 i 11:00 časova, svaki sa po 15 minuta. Program su ugostili bivši zaposlenici programa TSN Jevgenij Kiselev, Jurij Rostov, Aleksandar Gurnov, Vladislav Flyarkovski i Svetlana Sorokina, prvi direktor programa bio je Oleg Dobrodejev, bivši zamjenik glavnog urednika Centralnog informativnog biroa SSSR-a [4]. Jurij Rostov i Svetlana Sorokina vodili su 8-časovno izdanje, Evgenij Kiselev i Aleksandar Gurnov - 11-časovno izdanje, i Vladislav Flyarkovski - subotnja izdanja [5]. Pored već poznatih novinara, u programskom timu su bili široko zastupljeni mladi novinari, snimatelji, urednici i reditelji - mnogi od onih koji su radili u tadašnjoj Vesti upravo su započeli studije na novinarskom odjelu Moskovskog državnog univerziteta [6].

U poređenju sa programom Vremja i drugim informativnim programima sovjetske televizije, Vesti su bili inovativni u smislu predstavljanja informacija i bili su oštri, precizni i kratki [7]. Program je imao izražen opozicioni karakter, tako suglasan s vremenom restrukturiranja [7], govorio je o liderima zemlje "kao ljudima", bez atributa i klišea svojstvenih sovjetskoj televiziji [8]. Na početku parcele pojavljuju se umrli sa naznakom inicijala imena i punog prezimena dopisnika ili urednika, ponekad i operatera i producenta zvuka. Nakon neuspjeha Državnog odbora za vanredne situacije, novopečeni televizijski kanal i program počeo se pretvoriti u novi, sada post-sovjetski zvaničnik, od zapravo opozicionih medija, koji se protive sovjetskoj državnoj službi. U tom kontekstu, mnogi izlagači i dopisnici Vesti počeli su da napuštaju program na ostankinskom kanalu 1 Yegoru Jakovljevu [6]. U jesen 1991. godine, Jevgenij Kiseljov je podnio ostavku iz Vesti i ubrzo postao vodeći informativni i analitički program Itoi. Sergej Dorenko (bivši dopisnik "Vesti") je umjesto toga postao voditelj noćnog izdanja. Čak i kasnije, Alexander Shashkov (ranije dopisnik Vesti) postao je vodeći diplomac noći.

Od 30. decembra 1991. godine, treće izdanje Vesti je dodato u 14:00 sati u trajanju od 15 minuta.

Od 20. januara 1992. počela je emitiranje četvrte emisije Vesti u 8:00 sati, takođe sa vremenom od 15 minuta. Predavači su bili Arina Šarapova i Sergej Vozianov (bivši dopisnici Vesti).

U proleće 1993. Jurij Rostov, Aleksandar Gurnov i Vladislav Flyarkovski imenovani su za dopisnike Vesti u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji i Izraelu [9], a Tatjana Khudobina (bivši dopisnik Vesti) postala je vodeći diplomac noći umjesto Aleksandra Gurnova. Svetlana Sorokina. U jesen 1993. Aleksandar Šaškov napustio je rusku televiziju i prešao na NTV, gde je postao domaćin noćnog izdanja informativnog programa televizijske kuće NTV „Danas“.

Od 10. januara 1994. godine izdanje Vesti je odgođeno za 23:20.

Dana 18. januara 1994., jutarnje izdanje Vesti odloženo je do 7:00 i počelo se emitovati (a ne u prethodno sklopljenoj verziji, kao što je bilo ranije) [9].

Od 4. aprila 1994. godine četvrto izdanje Vesti u 11:00 počelo je da se emituje u trajanju od 5 minuta, a puštanje Vesti radnim danom u 14:00 odgođeno je do 16:00.

Dana 4. jula 1994. godine, dnevno izdanje Vesti odloženo je od 11:00 do 12:00, a noć od 23:20 do 23:00. U jesen iste godine završena je instalacija sopstvenog informaciono-tehničkog kompleksa. Sada, nakon što je napustio mali studio u Ostankinu, "Vesti" su počeli emitirati iz vlastitog studija na Yamskoye Polye [9], koji je nastao zajedno s Nizozemcima. Takođe, Vesti je prvi informativni program u Rusiji koji se emituje iz redakcije [7].

Dana 3. oktobra 1994. ujutro je ponovo počelo emitovanje programa Vesti u 8:00, a 22. novembra 1994. vraćeno je Vesti u 14:00.

Dana 10. januara 1995., puštanje "Vesti" u 16:00 je odloženo do 17:00 sati, a vrijeme je bilo 10 minuta.

Sedmog izdanja Vesti dodato je 17. januara 1995. radnim danima u 7:00, a tajming je bio 10 minuta.

Od 2. aprila 1995., pitanje Vesti u 11:00 je ponovo odgođeno do 12:00 sati.

10. aprila 1995. godine "Vesti" je u 7:00 otkazana.

Od 3. maja 1995. ponovo je ukinuta emisija Vesti u 14:00.

Od 03.07.1995. Godine, tema Vesti ponovo je obnovljena u 14:00, emisija u 12:00 je ponovo počela da se emituje u 11:00, a vrijeme je povećano na 15 minuta, a 10. jula 1995. do 5 minuta.

Od 28.08.1995. Godine, emisija Vesti u 11:00 je ponovo proširena na 15 minuta.

Od 1996. godine, "Vijesti" su počele da se udaljavaju od koncepta "emocionalno obojene vijesti" [9] i prelaze na "suzdržano i uravnoteženo predstavljanje informacija" [7]. Svetlana Sorokina je 21. novembra 1997. napustila rusku televiziju, Nelli Petkova je u subotu postala domaćin emisije Vesti. Nakon toga, Svetlana Sorokina se prebacila na NTV [10], a Alexander Gurnov je bio na čelu TV kompanije TSN, proizvodeći informativne programe za kanal TV-6 [11]. Vladislav Flyarkovski vodio je televizijsku kompaniju koja je proizvodila publicističke programe za RTR kanal i postala voditelj jedne od njih („Detalji“), a godinu dana kasnije napustila RTR, odlazeći u TV kompaniju „TSN“.

Od 24. novembra 1997. godine, umesto u 23:00 časova, počelo je da se pojavljuje noćna emisija Vesti pola sata kasnije - u 23:30, od 17. avgusta 1998. do 0:00, a od 18. januara 1999. - prema plutajućem rasporedu u intervalu od 0 : 00 do 1:00.

Ocjene "Vesti" počele su padati [7]. Nedavno pojavljeni privatni televizijski kanali ORT i NTV, koji su privukli veliku pažnju gledalaca, više nisu dozvoljavali državnoj televiziji da nesumnjivo vodi u polju informisanja [12]. Kremaljske strukture i kustosi počeli su da zahtevaju ispravnu pokrivenost svih događaja sa zvaničnog stanovišta, štaviše, RTR nije učestvovao u gotovo nikakvom informacionom ratu u kome su prvi i četvrti kanal redovno učestvovali u tim godinama [12]. Kao rezultat toga, od kraja devedesetih godina prošlog veka, Vesti su napokon postali polu-zvanični karakter [12]. Jedan od retkih slučajeva kada je Vesti krajem devedesetih zaista privukao pažnju gledalaca i javnosti, bila je emisija u noći između 17. i 18. marta 1999. [13] video trake, koju je zarobio tadašnji generalni tužilac Ruske Federacije Yuri Skuratov (ili osoba sličnog izgleda ) [14], zabavlja se s prostitutkama [15] [16]. U februaru 1999. godine, Vestin domaćin Mihail Ponomarev uputio je pismo predsjedniku i vladi zemlje, gdje je optužio rukovodstvo Sve-ruske državne televizije i radio-difuzne kompanije za “potpunu nesposobnost, ciljano, metodičko uništavanje programa Vesti i RTR kanala u cjelini i pozvao je rukovodstvo Sve-ruske državne televizije i radio-difuzne kompanije, na čelu sa Mihailom Shvydkimom, da podnese ostavku. To je dovelo do uklanjanja Ponomareva iz upravljanja izdanjima, dok je on ostao u štabu Sve-ruske državne televizije i radiodifuzne kompanije kao politički posmatrač [17] [18].

Od 1. avgusta 1999. godine televizijska kompanija Vesti postaje samostalno federalno državno unitarno preduzeće [9]. U isto vrijeme, na kraju priče, novinari su počeli da izražavaju puna imena i prezimena članova posade, završavajući s riječju "Vesti" ili "X Biro Vesti" i, ako je potrebno, naziv grada ili zemlje. С 6 сентября 1999 по 18 февраля 2000 года «Вести» выходили в рамках утреннего канала «Доброе утро, Россия!» в 7:00, 8:00 и 9:00, а ежедневные выпуски — в 13:00, 17:00, 19:00, 21:00 [19] и 1:00. В субботу «Вести» выходили два раза (13:00 и 21:00), а в воскресенье — один (13:00). Также «Вести» первыми в России перешли на круглосуточный режим производства выпусков — они начали выходить в прямом эфире вне зависимости от московского времени. Выпуск в 21:00 стали вести по два ведущих сразу: Анастасия и Сергей Дадыко — одну неделю, Олег Алалыкин и Ольга Кокорекина — другую неделю.

В октябре 1999 года программу покинули Михаил Пономарёв [20] и Анна Павлова. Они перешли на ТВ-6, где стали принимать участие в работе обновлённой Службы информации ЗАО «МНВК ТВ-6 Москва». Чуть позже с РТР на ТВ-6 также перешёл ведущий программы Александр Сапожников.

2000-е годы Править

31 января 2000 года председателем ВГТРК становится бывший генеральный директор НТВ Олег Добродеев [21] [22] . С 21 февраля [23] , выпуски «Вестей» стали выходить по следующему графику: по будням — в 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 13:00, 17:00, 20:00 и 0:00 [24] (20 марта 2000 года последний из выпусков был перенесён на 23:00 [25] [26] ), по выходным — в 13:00 и 20:00. Istovremeno, program u potpunosti menja sastav lidera [27] [28]. Iz istog perioda, u dane parlamentarnih i predsedničkih izbora, non-stop je počeo da izlazi za mnogo sati (obično od 20:00 do 3:00) informativni kanal „Vesti. Izbori-20XX ”[29], koji uključuje direktne emisije i izvještaje iz izbornih sjedišta kandidata, a od 2007. - i emisije uživo iz studija političkih emisija [30] [31].

Od 31. jula 2000. godine, pitanje je u 13:00 počelo da se pojavljuje sat vremena kasnije, a pitanje je vraćeno u 11:00. Kao rezultat toga, od ovog trenutka, program je počeo ići po rasporedu, koji je postojao do 1999. godine: u 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20: 00 i 23:00. Od 6. oktobra 2000. Vesti su prestali da budu nezavisno pravno lice i integrisani u strukturu RTR TV kanala [9]. Tako je stvorena Direkcija informativnih programa "Vesti". Istovremeno, na početku izveštaja, imena članova posade ili urednika koji su radili na pričama više nisu bili naznačeni, odgovarajuća ploča koja predstavlja dopisnika pojavila se samo kada je bila u okviru (bila je takodje odsutna 2001–2010).

Dolazak Dobrodejevljeva imao je pozitivan uticaj na rejting i uticaj Vesti - mnogi ekskluzivni materijali programa državnog kanala, kao što je pokrivanje katastrofalne nuklearne podmornice Kurska ili poslednji intervju sa zarobljenim Čečenskim buntovnikom Salmanom Radujevom, bukvalno je pobedio konkurenciju iz drugih ruskih TV kanala. ]. Vesti o događajima u zemlji i svijetu često su izazivali kritike novinara. Neki su kritikovali informativnu politiku Vesti za preveliku pažnju koja se posvećuje “parketnim” vijestima (radne posjete predsjednika i premijera) [34], dok su druge stvorile “krvnu ocjenu” za sebe u vrijeme nacionalnih tragedija [35] [36].

Od 12. februara 2001. počeo se emitirati program "Vesti-Moskva", posvećen životu u moskovskoj regiji [9]. Prvi put je izašla u 20:30 nakon večernje emisije "Vesti". Vremenom se povećao broj izdanja programa.

Od 15. septembra 2001. godine, u vezi sa početkom nove televizijske sezone na RTR-u, vremensko trajanje 26-minutnog broja u 20:00 sati je povećano na 34 minuta. Takođe je promenjen dizajn programa [37].

Tokom FIFA Svjetskog kupa 2002. godine, od 1. juna do 22. juna, dnevne emisije programa izašle su u 10:00, 15:00 i 17:30 (nekoliko minuta prije ili neposredno nakon utakmica).

Od 26. avgusta 2002. godine, od lansiranja jutarnjeg kanala „Dobro jutro, Rusija!“, Jutarnje emisije „Vesti“ počele su da izlaze dvaput češće - svakih pola sata, dok je njihovo vreme takođe smanjeno za pola - sa 10 na 5 minuta. Istovremeno, saopštenja regionalnih GTRK, koja su ranije imala originalna imena, dobila su ime po Vesti-Moskva kao: "Vesti-Ural", "Vesti-Voronezh", "Vesti-Don", "Vesti-Saratov", "Vesti" -Perm "," Vesti-Volgograd "," Vesti-Južni Ural "," Vesti-Penza "," Vesti-Samara "," Vesti-Tula "," Vesti-Kirov region "," Vesti-Stavropol Territory "," Vesti-Ryazan "," Vesti-Primorye "," Vesti-Irkutsk "," Vesti-Kaluga "," Vesti-Novosibirsk "," Vesti-Kuban "," Vesti-Krasnojarsk "i tako dalje.

Nakon otkazivanja noćnog izdanja programa Vesti-Moskva u 23:20, od 26. avgusta do 14. novembra 2002. godine, izdanje Vesti je tada objavljeno od ponedjeljka do četvrtka. Nakon toga je počeo da se pojavljuje program Vesti +.

Od marta 2003. godine, nakon uvođenja 24-satnog emitovanja na kanalu „Rusija“, pitanje je počelo da se objavljuje u 5:00. Prvo je razbio emisiju kanala Euronews na dva dijela. Zatim, u avgustu iste godine, počeo je da otvara program „Dobro jutro, Rusija!“.

Od 10. januara 2006., programska izdanja u 11:00 su titlovana u traci. Dana 6. marta iste godine, u 17:00 sati dodani su titlovi. Dana 11. maja 2008. godine, u 14:00 su se pojavili titlovi u 14:00, a izdanje u 17:00 počelo je bez oznake. Ovo pakovanje se koristi i danas.

Od 15. maja 2006. godine, dvije osobe su počele objavljivati ​​pitanje Vesti u 20:00 sati [38]. Trajanje je takođe povećano na 40 minuta [39].

Od 2006. do 2012. emisije Vesti u 3:00 i 5:00 po moskovskom vremenu odlazile su na kanal Vesti (kasnije - Rusija-24).

Od 2010 Edit

Dana 5. septembra 2010. godine ažuriran je cijeli brend Vesti. Promenjeni su screensaver, dizajn i studio.

Od 4.10.2010. Do 16.03.2012. Godine, izdanje Vesti umjesto 17:00 sati objavljeno je u 16:00 sati kao detaljan dnevnik događaja. Prema rečima osoblja kanala Rusija-1, takve promene omogućile su potpuniju i bržu informaciju gledalaca o najvažnijim događajima dana, kao i ojačanju jedinstva informacionog prostora zemlje (u mnogim regionima izdavanje u 16:00 je izdato kao završno izdanje Vesti). Izlazak je počeo da vodi dva para vodećih, koji su usledili svake druge nedelje nakon nedelju dana, kao što je to bio slučaj u 20:00 [40].

Od 29. avgusta 2011. program Vesti počeo se pojavljivati ​​u američkoj verziji kanala RTR-Planet u 20:00 i 11:00 po New Yorku. Prva vodeća bila je Anastasia Belaya.

Od 19.03.2012. Godine u 17:00 časova počelo je pojavljivanje broja „Vesti“ umesto 16:00. Od 9. januara 2013. godine ovo pitanje je počelo da predstavlja jedan izlagač umesto dva, a 27. maja iste godine smanjeno je sa 30 minuta na 10.

26. avgusta 2013. godine, Vesti + noćna izdanja su otkazana. Od 17. oktobra 2013., umesto njih, na TV-u Rusija-24 (u februaru 2014. - takođe na Rusiji-1), Vesti u 23:00 će biti objavljeni. Sada program vodi Stanislav Natanzon, koji je zamenio dopisnika Sve-ruske državne televizije i radiodifuzne kompanije Maksima Kišelova (bivši dopisnik Kanala jedan), od februara 2017. Anton Stepanenko radi sa njima (bivši dopisnik Ratnog kanala jedan).

Od 17. oktobra 2013. godine, vizuelni i grafički dizajn tema je počeo da se menja. Riječ „Vesti“ pojavila se u logotipu izdanja, suzila se na slovo „B“ i četiri vertikalne linije (u oktobru 2016. ovaj simbol je bio isključen iz screensaver-a), screensaver je postao detaljniji, a muzički aranžman postao dramatičniji. Konačne izmjene stupile su na snagu u aprilu 2015. godine.

Od 8. septembra 2014. godine, izdanje u 20:00 časova izdaje se kao posebno izdanje sa sopstvenim imenom “Vesti u 20:00”. U SAD-u se pojavljuje kao "Vesti" u 12:00 EST. Isto pitanje za Sjedinjene Države emituje se kao redovna emisija Dalekog istoka "Vesti", emitovana na Double-1 TV-kanala Rusija-1.

Od 1. decembra 2014. godine u evropskoj verziji RTR-Planet TV kanala, emisija Vesti će biti objavljena u 9:00 časova dnevno dnevno, a ne vikendom, kao i ranije.

U januaru 2015. godine rekonstruisan je studijski program. Umesto odvojenih stolova sa kompjuterima, postoje dva duga stola sa LED osvetljenjem, a balkon za prezentera je postao potpuno stakleni.

Od 2. februara 2015. do 19. avgusta 2016. godine, broj Vesti u 17:00 časova proširen je na 55 minuta i podeljen na dva dela, između njih, u 17: 10–17: 30, a kasnije u 17: 30–17: 50 emituje regionalni "Vesti".

Od 20. aprila 2015. godine, Vesti će ići od ponedeljka do četvrtka (od juna do petka) takođe u 9:00 tokom pauze programa Morning Russia.

Od 1. jula 2015. godine, program će biti objavljen na HD-kanalu Rusija-1 sa odnosom ekrana 16: 9 (za kanal Rusija-1, do 16. januara 2017. biće 14: 9).

Od 26. aprila 2016. godine, programska izdanja su počela da se izdaju u HD kvalitetu umesto SD.

Od 22. avgusta 2016. godine, zbog izbornih debata kandidata za poslanike Državne dume, trajanje emisije u 17:00 sati ponovo je smanjeno na 30 minuta. Sačuvan je čak i nakon 60-minutne emisije Jevgenija Popova i Olge Skabeyeve koja se pojavila 12. septembra u eteru.

Od 5. septembra 2016. godine „Vesti u 20:00“ biće objavljeni u nešto drugačijem formatu. Sada program ponovo vodi jednu osobu. Program takođe sadrži komentare ekonomskih posmatrača Sve-ruske državne televizije i radio-difuzne kompanije (Tatyana Remezova je na nedelju dana, Nail Askerzade je na drugoj sedmici). Osim toga, od 10. septembra ukinuta su dnevna izdanja "Vesti u subotu". Oni su zamenjeni uobičajenim izdanjima "Vesti", koji su isti izlagači kao i radnim danima.

Od 10. oktobra 2016. godine reportaža moskovskih dopisnika se objavljuje od ponedjeljka do subote u sklopu odvojenog bloka "Vesti" u 11:00, 14:00 [41], 17:00 i 20:00 (do 29. oktobra - također subotom u 7: 40). Tako je trajanje ovih pitanja povećano za 10-15 minuta. Od 17. oktobra, tema u 14:00 predstavlja istog izlagača kao i 17:00, a od 24. oktobra u jutarnjim izdanjima dodan je blok vijesti iz Moskve.

Od 5. novembra 2016. do 14. aprila 2018. godine, tema je subotom u 8:00 izlazila samo u Moskvu i Moskovsku oblast. U drugim regionima, regionalni Vesti su emitovani u to vreme. 21. april 2018. godine, nestao je iz radiodifuzne mreže.

U septembru 2017. došlo je do djelomičnog ažuriranja vizualnog dizajna Vesti. To je uticalo na logotipe programa („Vesti u subotu“, „Nedelja u gradu“, „Vesti u 20:00“) i njihove smrti. Prvi put je takav dizajn predstavljen u oktobru 2016. godine, u početku u programu "Vijesti sedmice".

7. oktobar 2017. godine u 14:00 u subotu je zatvoren program. Od 16. oktobra „Vesti u 20:00“ umesto Andreja Kondrashova, Igor Kozhevin je vodio, pitanja u 14:00 i 17:00 tokom sedmice sa njegovim učešćem bila je Tatiana Remezova. 5. novembar je bio zatvoren i nedjeljni problemi u 14:00.

Od 14. maja 2018. godine Maria Sittel je ponovo vodila emisije Vesti. Ona je zauzela mesto vodećih dnevnih pitanja.

Od 2. jula do 2. septembra 2018. godine Vesti su napustili privremeni studio, jer je glavni studio bio u rekonstrukciji. Njen ukras ponovio je dizajn glavnog ateljea, koji se razlikovao samo u manjem ekranu i nedostatku sobe za vijesti. Počevši od 11:00 moskovskog vremena, 2. septembra 2018. godine "Vesti" izašli su iz modernizovanog studija. Izdanja u 9:00, 11:00 i 14:00, kao i programi na istočnim regijama (1:00, 3:00, 5:00, 7:00 po Moskvi) od 3. do 8. septembra 2018. nastavili su da napuštaju privremeni studio. Od 9. septembra 2018. sva izdanja Vesti biće objavljena u novom studiju.

Od 15. septembra 2018. godine emisije “Vijesti. Jutro "u subotnjim izdanjima programa" Jutro Rusije "objavljuje se u obliku jednog broja po satu i bez regionalne komponente.

Od 1. oktobra 2018. godine ukupno trajanje sedmičnih izdanja (uključujući i regionalnu jedinicu) u 11:00, 14:00 i 17:00 sati je smanjeno sa 53-54 na 40 minuta.

Od 8. oktobra 2018. godine, puštanje u 17:00 sati je ograničeno na Moskvu i Moskovsku oblast i kanal RTR-Planeta (svi duplikati), a takođe je smanjeno na 25 minuta. U ostatku regiona, regionalni “Vesti” se emituju u eteru.

Trenutni izlagači Uredi

  • Dmitry Kiselev („Vesti sedmice“ od 2012. [42], noćna izdanja („Vijesti +“) u 2005–2006 [43] [44], ponekad u 2006–2008 [45], večernje emisije u periodu 2006–2008. godine sa Maria Sittel)
  • Sergej Brilyov (“Vesti u subotu” iz 2008., večernje emisije u periodu 2001–2003, “Vesti nedelje” u periodu 2003–2007, 2010, izdanje za istočne regione Ruske Federacije i RIC-a Rusija-24, zamenio je Anastasiju Belaju)
  • Ernest Mackevicius (“Vijesti u 20:00” od 2008. [46], dnevna izdanja 2006–2008, “Vijesti +” 2006–2008. [47] [48]
  • Maria Sittel (2001–2003, popodnevna izdanja, 2003–2016, večernje emisije, 9. maj 2018. sa Andrey Kondrashovom, od 14. maja 2018. u 14:00 i 17:00 radnim danima, u 11:00 u subotu)
  • Igor Kozhevin (“Vijesti u 20:00 sati” od 16. listopada 2017., 2001., pitanja u 16:00 do 17:00 sati 2010–2017)
  • Irina Rossius (9:00 i 11:00 radnim danom, 11:00 u nedjelju, ranije - domaćin TV kanala "Rusija-24")
  • Denis Polunchukov (9:00 i 11:00 radnim danom, 11:00 nedjeljom)
  • Tatjana Remezova (ekonomska kolona u „Vesti u 20:00“, 14:00 i 17:00 radnim danima, 11:00 subotom) [46]
  • Evgenij Rozhkov (14:00 i 17:00 radnim danom, 11:00 subotom, „Vesti u 20:00“ na praznike i ljeti)
  • Nailya Askerzade (ekonomska rubrika u “Vijestima u 20:00”) [46]
  • Alexander Efremov (Izdanja za istočne regione Rusije, “Vesti” u 9:00 i 11:00 za “RTR-Planet Europe” i “RTR-Planet CIS” na nepotpunom rasporedu i “Vijesti” u 20:00 [49] za RTR-Planet USA »)
  • Oksana Kuvaeva ("Vesti +" (2013), izdanja za istočne regione Rusije i "Vesti" u 20:00 [49] za "RTR-Planet USA")
  • Elena Goryaeva (izdanja za istočne regione Rusije i "Vesti" u 20:00 [49] za "RTR-Planet USA")

Prethodno je program pokrenut

  • Jevgenij Kiseljev (1991, noćno izdanje)
  • Svetlana Sorokina (1991–1993, večernje izdanje, 1993–1997, izdanje u subotu uveče)
  • Alexander Gurnov (1991-1993, noćno izdanje)
  • Yuri Rostov (1991-1993, večernje izdanje)
  • Vladislav Flyarkovsky (1991–1993, subotnja večerna i noćna izdanja, 1996–1997, popodnevna izdanja)
  • Arina Sharapova (1991–1996, dnevno izdanje)
  • Sergej Vozianov (1991–1996, dnevno izdanje, 1997–1999, izdanja za TV kanal Kultura)
  • Mihail Ponomarev (1991–1999, večernje izdanje)
  • Sergej Dorenko (1991–1992, noćno izdanje)
  • Tatjana Khudobina (1992–2000, noćno izdanje)
  • Alexander Shashkov (1992-1993, noćno izdanje)
  • Anatolij Yaroshevsky (1992-1995, dan, a zatim noćno izdanje, 1997-1998 - "Vesti-PRO")
  • Andrei Pischaev (1993)to clarify]
  • Nikolaj Svanidze (03-04.10.1993. [9], 31.12.1999., 25.04.2007.)
  • Evgenij Piskunov (1994–1996, dnevni broj)
  • Alexander Sapozhnikov (1994-1999, dnevni broj)
  • Oleg Alalikin (1995, jutarnje izdanje, 1999–2000, večernje izdanje u saradnji sa Olgom Kokorekinom)
  • Sergey Dadyko (1995-1999, jutarnja izdanja, 1999-2000, večernje emisije)
  • Jurij Novoselov (1995-1996, dnevna izdanja)
  • Dmitrij Borisov (1996-2000, noćno izdanje)
  • Alexey Vorobiev (1996–1999)
  • Anastasia Dadyko (1996-1999, popodnevna izdanja, 1999–2000, večernje emisije)
  • Elena Goryaeva (Vykhodtseva) (1997–1999, pregled štampe, 1999–2012, dnevna izdanja, 2004–2005, 2012, Vesti +, 2013–2016 - voditelj programa Vesti-Moskva)
  • Igor Deryugin (1997, popodnevna izdanja)
  • Olga Kokorekina (1997–2000, popodne, kasnije - večernje emisije)
  • Anna Pavlova (1998–1999, popodnevna pitanja) [50]
  • Sergej Kim (1999-2000)
  • Vladislav Zavyalov (1999–2003, jutarnje izdanje)
  • Mihail Zelensky (1999—2001, popodnevna izdanja)
  • Anastasia Melnikova (2000–2001, dnevna izdanja [51], 2004–2005, regionalna pitanja [52])
  • Evgenij Revenko (2000–2003, 2008–2012, noćna izdanja 2000., večernja izdanja 2000–2001, “Vijesti sedmice” 2001–2003 i 2008–2012)
  • Vasily Kiknadze (2000, 2001 [53], subotnje izdanje)
  • Mihail Antonov (2000–2008, 2014, večernje emisije)
  • Anna Fedotova (2000–2001) [54]
  • Anna Titova (2001–2002, večer, kasnija pitanja)
  • Milena Simonova (2001–2003, jutarnje izdanje)
  • Viktorija Timofejeva (2001–2006, jutarnja izdanja) [55]
  • Elena Martynova (2001–2008, jutarnja, popodnevna i noćna izdanja) [56]
  • Aleksej Frolov (2001–2005, popodnevna pitanja) [57]
  • Sergej Paškov (2001-2002, "Vesti + Detalji", 2002-2003, "Vesti +")
  • Tatjana Aldošina (2001–2002, Vesti + Detalji)
  • Marat Kašin (2002-2006, jutarnje izdanje) [58]
  • Evgenia Chirkova (2002-2003, jutarnje izdanje)
  • Olesya Loseva (2003–2004) [59]
  • Natalia Zabuzova (2003–2004, jutarnja izdanja) [60]
  • Gleb Drunk (2003—2004, "Vijesti +") [61]
  • Aleksej Harkov (2004–2005, jutarnje izdanje)
  • Irina Losik (2005-2006, jutarnje izdanje) [62] [63]
  • Dmitrij Petrov (2005-2006, jutarnje izdanje)
  • Svetlana Rodina (2006)
  • Tatjana Alexandrova (2006–2007, večernje emisije)
  • Alexander Alekseev (2006–2007, jutarnje izdanje, 2013, pitanja za istočne regione Ruske Federacije i RTR-Planet USA)
  • Irina Muromceva (2006–2007) [64]
  • Andrei Kondrashov (2006–2017, Vesti + 2006–2007, Vesti Nedeli u periodu 2007–2008 stalno iu 2014–2017 u ljeto, Vesti u 8:00 u periodu 2008–2017) , 9. svibnja 2018. s Maria Sittel) [46]
  • Konstantin Semin (2007–2010, dnevno izdanje i “Vesti +” [65])
  • Marina Kim (2007–2013, sva vremenska razdoblja)
  • Farida Kurbangalejeva (2007–2014)
  • Alexander Golubev (prethodno vodio kolumnu "Vesti ekonomiki", sproveden "Vesti" u 2008-2012, prebacio na "TV centar")
  • Salima Zarif (2008–2014, sva vremena)
  • Vasily Zhuravlev (2008, 2011–2014, Vesti +, izdanja za istočne regione Rusije i Vesti u 20:00 i 23:00 za RTR-Planet USA, 2008. zamijenila je Marina Kim)
  • Vera Serebrovskaja (2008–2009, broj za istočne regione Ruske Federacije i RIC „Vesti“, zamena Salima Zarifa i Marine Kim)
  • Igor Kamenski (2008–2014, “Vesti. Jutro”, pitanja za istočne regione Ruske Federacije, RIK “Vesti” i “RTR-Planet USA”) [66]
  • Andrej Litvinov (2009-2010, jutarnje izdanje za istočne regione Rusije, subotnja i dnevna izdanja u novembru 2009. za evropski deo Rusije, noćna izdanja na REST Vesti (Rusija-24), zamenila Anastasiju Belaju)
  • Oleg Tonkonog (2009-2010, izdanja za istočne regione Ruske Federacije i RIC "Vesti", zamijenio Salima Zarifa i Oksanu Kuvaevu)
  • Anastazija Belaja (2010–2011, Vesti u 11:00, 14:00 i 16:00 (Kamčatka, Vladivostok) za istočne regione Rusije, „Vesti“ u 8:00 (moskovsko vreme) subotom za evropski deo Rusije „Rusija- 1 "," Vesti "u 3:00 i 5:00 (moskovsko vreme) u RIC" Vesti "[67], avgust - decembar 2011, vesti u 20:00 i 23:00 (Njujork) na kanalu" RTR- Planet USA [68]
  • Ekaterina Grigorova (2010–2012, izdanja za istočne regione Ruske Federacije i RTR-Planet SAD, zamenila je Anastasiju Belaju, Oksanu Kuvajevu i Vasilija Žuravlevu)
  • Marina Kalinina (2013., jedna subotnja edicija, zatim prebačena u OTP)
  • Evgenij Popov (2013–2017, “Vesti u 23:00”, “Vesti u 20:00” u letnjim i zimskim praznicima) [69]
  • Inga Yumasheva (2014–2016, „Vesti. Jutro“ za evropski deo Ruske Federacije, Zapadna, Centralna Evropa i SAD, pitanja za istočne regione Ruske Federacije i RTR-Planet SAD-a “
  • Olga Mescheryakova (2014–2016, dnevna izdanja) [70] [71]
  • Nikolaj Zusik (2014–2016, svi vremenski blokovi, osim za „Vesti u 20:00“ za ETR, Sibir i Ural, zatim vođeni od „Vesti-Moskva“)
  • Marina Gubina (2014–2015, izdanja za istočne regione Ruske Federacije i „Vesti u 20:00“ i 23:00 za „RTR-Planet USA“)
  • Nikolaj Dolgačev (2015–2016, dnevna izdanja, postao direktor GTRK Kaliningrad)

  • Anna Sobko (1997—2001)
  • Catherine Reshetilova (2001–2009)
  • Elena Kovrigina (2002—2009)
  • Natalia Zotova (2010–2014) [72]
  • Elena Utkina (2013—2014)
  • Violet Grishina (2014—2016)

Dopisnici i operateri Uredi

  • Anton Voloshin (inženjer zvuka, umro u junu 2014. godine, radio je u programu 2013–2014) [74]
  • Igor Halperin (snimatelj, umro u junu 2016.)
  • Jevgenij Golub (umro u nesreći u maju 2003. godine, radio je u Sjevernoj Osetiji i Rostovu na Donu) [75]
  • Andrei Dementiev (umro u junu 2018. godine, radio je u programu 1997.-2000. U Izraelu) [76]
  • Оксана Зеленко (погибла в ДТП в марте 2005 года, в 2002—2003 годах работала в Красноярске) [77]
  • Роман Кармен (первый оператор РТР и «Вестей», скончался в октябре 2013 года) [78]
  • Игорь Корнелюк (погиб в июне 2014 года, работал в программе в 2013—2014 годах) [74]
  • Александр Котыга (погиб в ДТП в ноябре 2004 года) [79]
  • Елена Курляндцева (скончалась в мае 2005 года, работала в программе в 2003—2004 годах) [80]
  • Евгений Лагранж (оператор, погиб в марте 2013 года, работал в программе в 2001—2013 годах) [81]
  • Якуб Манкиев (корреспондент в Ингушетии, убит в апреле 2013 года, работал в программе в 2000—2002 годах)
  • Андрей Назаренко (оператор, погиб в июле 2016 года, работал в программе в 2010—2016 годах) [82]
  • Юлианна Находкина (погибла в мае 2003 года после крушения вертолёта, работала в программе в 2001—2002 годах) [83]
  • Вадим Симоненко (скончался в феврале 2005 года, в 1992—2004 годах работал в Курской области) [84]
  • Юрий Сосницкий (оператор, работал в программе в 1990-х годах)
  • Sergey Torchinsky (umro u decembru 2015, radio je u programu 1991-1994) [85] [86]
  • Vitaly Trubetskoy (umro u septembru 2013, radio je u programu 2000–2011. [87]) [88]

23:00, 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30, 3:00, 3:30, 4:00, 4:30, 5:00, 5:30, 6:00, 6:30, 7:00, 7:30, 8:00, 8:30 (za snimanje duplikata 2, 3 i 4 kanal "Rusija-1" udvostručuje Azija i CIS kanal "RTR-Planet")
12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30 (u rekordu za duplo United States kanal "RTR-Planet")

23:00, 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00, 5:00, 6:00, 7:00, 8:00 (za snimanje duplikata 2, 3 i 4 kanal "Rusija-1" udvostručuje Azija i CIS kanal "RTR-Planet")
12:00, 13:00, 14:00, 15:00 (u rekordu za duplo United States kanal "RTR-Planet")

3:00 (za duplikate 1 kanal "Rusija-1", dupli United States kanal "RTR-Planet" (od utorka do petka u ljeto), u snimku za duplo 2 kanal "Rusija-1")
4:00 (u rekordu za duplo United States kanal "RTR-Planet" od utorka do petka zimi)
5:00 (za duplikate 3 kanal "Russia-1" u snimanju za duplo 2 kanal "Rusija-1")
6:00 (u rekordu za duplo 1 kanal "Rusija-1" i dupli Azija kanal "RTR-Planet")
7:00 (za duplikate 3 kanal "Russia-1" u snimanju za duplo 4 kanal "Rusija-1")
8:00 (u rekordu za duplo 2 kanal "Rusija-1" i dupli Azija kanal "RTR-Planet")
9:00 (za snimanje duplikata 1 i 4 kanal "Rusija-1")

10:00 (u rekordu za duplo 3 kanal "Rusija-1")
11:00 (u rekordu za duplo 2 kanal "Rusija-1" i dupli Azija kanal "RTR-Planet")

12:00 (za snimanje duplikata 1 i 4 kanal "Rusija-1")
13:00 (u rekordu za duplo 3 kanal "Rusija-1")

15:00 (u rekordu za duplo 4 kanal "Rusija-1")

Tatjana Remezova (ponekad)

17:00 (u rekordu za duplo Azija kanal "RTR-Planet")
18:00 (u rekordu za duplo 4 kanal "Rusija-1")
20:00 (za duplikate M kanal "Rusija-1" udvostručuje Europe, CIS i United States kanal "RTR-Planet")

14:00 (u rekordu za duplo 2 kanal "Rusija-1")
16:00 (u rekordu za duplo 3 kanal "Rusija-1")
17:00 (u rekordu za duplo Azija kanal "RTR-Planet")
18:00 (u rekordu za duplo 4 kanal "Rusija-1")
20:00 (za duplikate M kanal "Rusija-1" udvostručuje Europe, CIS i United States kanal "RTR-Planet")
23:00 (u snimanju na kanalu Rusija-24 - prošireni pregled)
3:00 nedjelja United States kanal "RTR-Planet")

14:00 (u rekordu za duplo 2 kanal "Rusija-1")
16:00 (u rekordu za duplo 3 kanal "Rusija-1")
17:00 (u rekordu za duplo Azija kanal "RTR-Planet")
18:00 (u rekordu za duplo 4 kanal "Rusija-1")
20:00 (za duplikate M kanal "Rusija-1" udvostručuje Europe, CIS i United States kanal "RTR-Planet")
23:00 (u snimku na kanalu "Rusija-24")
3:00 Ponedeljak (u snimanju za duplo United States kanal "RTR-Planet")

Vijesti - Kultura Uredi

Od 3. novembra 1997. do 5. oktobra 2001. [91] i od 26. avgusta 2002. do 23. maja 2003. godine, program je emitovan i na Kultura TV kanalu radnim danima od nekoliko puta dnevno (1997–1999) [92] do jednog broja (u 2000-2001 i 2002-2003) [93], u skraćenom obliku, i sa drugim izlagačima. U periodu 1997–1999. I 2000–2001. Godine, izdata su pitanja sa skrinsejverom sličnim onima na RTR-u, 1999–2000. Pod nazivom „Novosti na Kulturnom kanalu“, u periodu 2002–2003. Pod nazivom „Vijesti - Kultura“ [94] ] [95]. Od novembra 1997. do oktobra 2001. godine u štampanim programima najavljen je kao "Vijesti" [96].

Vijesti + Uredi

Konačno pitanje. Objavljen je od 18. novembra 2002. do 22. avgusta 2013. radnim danima, u plutajućem rasporedu - u početku u 23:00, kasnije u 0:00 [38], na kraju svog postojanja - oko 1:30. U početku (do 10. juna 2003. [97]) program je objavljen u formatu talk show - sa voditeljem Sergejem Paškovim [98]. Od 11. avgusta 2003. godine, [99] postao je pregled zanimljivih događaja dana [100] u svetu, zemlji i njenim regionima. U različitim vremenima, program su vodili Gleb Pyanykh, Elena Vykhodseva, Dmitry Kiselev, Ernest Mackevicius [101], Andrej Kondrashov [102], Konstantin Semin, Salima Zarif, Tatjana Remezova, Elena Martynova, Maria Sittel, Alexander Golubev, Marina Kim, Igor Kogevin, Farida Kurbangaleeva, Oksana Kuvaeva, Vasilij Zhuravlev, Vera Tarasova, Eldar Bazilija, Igor Kamenski i drugi.

U Moskvi i moskovskoj regiji objavljeno je izdanje iz moskovskog studija Vesti, u drugim regijama - pitanja koja je pripremio lokalni GTRK. Od 2010. godine program je imao staru vremensku odrednicu (uzorak septembar 2001), ali je prognoza samo za evropski dio Rusije.

Program je emitovan u Centralnoj Aziji iz glavnog studija, a vodili su ga Igor Kogevin, Salima Zarif, Marina Kim, Andrei Kondrashov i drugi. Ako je u SAD puštanje objavljeno ranije od evropske verzije, onda je emitovanje emitovano iz studija glavnog Vesti. Regije su imale svoju verziju Vesti + - sve-ruske, međunarodne i regionalne vijesti, koje je izradio njihov lokalni GTRK. Ali u Tuli i Orelu, emitovana je verzija zapadnoevropske (to jest, "RTR-Planet").

Od 26. avgusta 2013. godine, pitanje je otkazano zbog činjenice da prvi broj sa svojim izlagačima počinje u 03:00 (Double-1 i RTR-Planet USA).

Lead at 11:00 PM Edit

Novosti u 23:00 - Autorski završni program, koji je emitovan na TV-u Rusija-1, RTR-Planeta, Rusija HD i Rusija-24 u različito vrijeme.

22. avgusta 2013. godine, Oksana Kuvaeva je izvela najnovije izdanje Vesti + programa, emitovanog na Moskvi i Evropi kanalima Sve-ruske državne televizije i radiodifuzne kompanije. Jevgenij Popov, rukovodilac Biroa za rusku državnu televiziju i radio-difuziju, stigao je iz SAD-a Tada se pojavila ideja o stvaranju novog završnog programa. Prve epizode su emitovane na RTR-Planetu (SAD). Nakon stažiranja, program je počeo da se emituje 17. oktobra 2013. na kanalu Rusija-24 u 23:00 po moskovskom vremenu.

Od 24. februara do 13. marta 2014. godine, program je emitovan na kanalu Rusija-1 sa vremenom od 10 minuta.

Od 24. februara 2014. godine program se ponovo pušta na kanal Rusija-24 sa vremenskim rasponom od 40-50 minuta. Specijalni programi programa takođe se objavljuju u kanalu Rusija-24 u 21:00 sa vremenom od 3 sata.

Od jula 2014. godine program je vodio i dopisnik VGTRK-a Maksim Kiseljov. Od oktobra 2014. do marta 2015. godine, program je izdat u duplikatu u 02:00 MSK sa amandmanom na Greenwich.

U Sjevernoj Americi, na kanalu Planeta RTR, program je izašao kao redovno izdanje Vesti iz glavnog studija, a izdavanje duplikata emitirano je u istočnim dijelovima Rusije. Predavači su bili Aleksandar Efremov (od 15. decembra 2014. do 30. januara 2015. i od 24. februara do septembra 2015.) i Oksana Kuvaeva (od 5. septembra 2011. do 2015. godine). Program počinje u 23:00 EST (6:00 MSK (ljeti), 7:00 MSK (zimi)).

Ova verzija Vesti je 28. juna 2016. godine dobila nagradu TEFI kao “Najbolji informativni program” [103].

Od 2. februara 2017. Maxim Kiselev počeo je da se izmjenjuje u eteru sa svojim bivšim kolegom na kanalu 1, Antonom Stepanenko. Od marta iste godine, program je vodio Stanislav Natanzon. U početku je zamenio lidere u slučaju njihovog službenog putovanja ili odmora, a zatim je počeo da vodi program umesto Maxima Kiseleva na stalnoj osnovi.

Voditi u subotu Uredi

Dolazi subotom. Izradio Direktorat informacionih programa VGTRK. U početku emitirano u 23:00. Od 1991. do 1993. godine program je vodio Vladislav Flyarkovsky, od 1993. do 1997. godine vodila je Svetlana Sorokina, od 1997. do 2000. - Nelli Petkova, od 2000. do 2001. - Vasilij Kikadze. U junu 2001. program je zatvoren.

6. septembra 2008. godine program se ponovo pojavio u emisiji Sergeja Brileva u 14:00 sati, kasnije u 20:00 sati [104] sa vremenom od 1 sata. U periodu 2008–2016. Program je emitovan na principu end-to-end emitovanja: svako izdanje programa (11:00, 14:00 i 20:00) emitovano je uživo u svim vremenskim zonama Rusije (ili duplikata - zone širenja TV kanala Rusija-1). ). U slučaju poslovnog putovanja glavnog domaćina, vodeći su predstavnici glavne Vesti.

U formatu koji postoji od jeseni 2008, program ima rubrike, specijalne izvještaje i intervjue. Takođe, program je prikazan na TV-u Rusije-24 u 23:00 u širem obliku “za političke gurmane” [105].

Od 10. septembra 2016. godine, program će biti dostupan samo u 20:00 i 23:00. Takođe u studiju se pojavio ekran osetljiv na dodir.

Vesti sedmice Uredi

Izdata nedjeljom od 16. septembra 2001. godine. To je sažetak svih događaja u nedelji. U celoj istoriji programa, lideri su se nekoliko puta menjali. Od 16. septembra 2001. do 13. jula 2003. moderator je bio Evgeny Revenko [106]. Od 31. avgusta 2003. do 11. februara 2007. godine, program je vodio Sergey Brilyov. Od 18. februara 2007. do 13. jula 2008. godine, program je vodio Andrey Kondrashov [107]. Od 7. septembra 2008. do 8. jula 2012. godine, program je vodio opetEvgeny Revenko [108]. Od 9. septembra 2012. godine, lider je postao Dmitry Kiselev [109] .

Do 2013. godine, uključujući i ljetnje praznike, umjesto „Vijesti sedmice“ izašlo je uobičajeno izdanje programa „Vesti“. Od marta 2014. godine, tokom odsustva voditelja Dmitrija Kiseleva u vezi sa letnjim praznicima ili praznicima, emisija „Vesti u 20:00“ objavljuje se nedeljom u formatu sažimanja nedelje [110].

Da vodi Detalji Uredi

Objavljen je od 10. januara 1994. do 23. maja 2006. (sa prekidima). Domaćini programa bili su Sergej Dorenko, Nikolaj Svanidze [111], Vladislav Flyarkovski [112], Dmitrij Jakuškin [9] (1990-ih), Sergej Paškov [113], Tatjana Aldošina, Andrej Bystritski [114], Dmitrij Kiselev [115], Ernest Mackevicius [116], Dmitrij Dibrov [117], Sergej Brilev (sve 2000. godine) i drugi. Do jeseni 2001. godine program se zvao Detalji, ali nakon spajanja emisije Vesti u 17:00 (pušten je prije 11. oktobra) i u 11:00 časova ovim programom, primljeno je novo ime. Detalji ”[118].

Da vodi Duty Part Edit

Prvo izdanje programa “Vijesti. Dežurna jedinica se pojavila na TV kanalu "Rusija" 1. jula 2002. godine. Već dugo vremena program je emitovan u radnim danima svakog dana u iznosu od 4 do 5 brojeva: prvi je izašao ujutro, a posljednji - oko 4-5 ujutro, prije nego što je kanal ponovo počeo [119]. U subotu do 2014. finalno izdanje je objavljeno u 11:20. U periodu 2014-2016, samo je jedno izdanje objavljeno radnim danima u 14:50. Trenutno se program emituje na TV-u Rusija-24: standardna izdanja radnim danima u 15:05, 17:30 i 21:30, finalno izdanje subotom u 18:30. Predavači - Tatyana Petrova, Dmitrij Smirnov. Sličan program je postojao još od 1997. godine, ali je nazvan “dežurna jedinica”, a izradili su ga zajednički urednici Ministarstva unutrašnjih poslova Ruske Federacije i CJSC Teleproject.

Da vodi Lokalno vrijeme Uredi

Postoji od 2001. godine. Regionalna saopštenja lokalnih GTRK (ogranci medijskog holdinga VGTRK). Emituju se radnim danima od 5:00 do 21:00: blokovi u okviru „Vijesti. Jutro "(7. i 35. sat od 5:00 do 9:00), tri dnevna izdanja - u 11:25, 14:25 (u republikama na regionalnom jeziku) i 17:00, večernje finalno izdanje - u 20:45. Raspored vikenda: svakodnevno izdanje - u 11:20, završno nedjeljno izdanje (u Moskvi se zove “Tjedan u gradu”, u drugim regijama - “Lokalno vrijeme. Nedjelja”) - u 8:40.

Otprilike od 2002. do 2008. godine, na kraju objavljivanja Vesti, u 20:00 sati, lider glavnog grada je kratko vreme dao reč bilo kojem od vodećih regionalnih Vesti (uključujući Vesti-Moskva) na kratko vreme, i Trideset sekundi dodeljenog vremena trebalo bi da ukratko navedu šta će publika vašeg regiona detaljno izveštavati [120]. Malo kasnije, ova procedura je počela da se odvija u pitanjima u 11:00, koja se pojavila u istočnim regionima kao večernje puštanje.

Da vodi Economy Edit

Od novembra 2005. do kraja 2012. godine, u okviru programa, u 11:00 i 17:00 sati, „Vijesti. Ekonomija ”, koju su predstavili predstavnici u istom informativnom studiju. Alexander Kareevsky, Nina Romanova, Alexander Golubev, Ekaterina Grinchevskaya, Tatyana Remezova [121], Oleg Obukhov, Anna Lazareva, Svetlana Stolbunets i drugi vodili su u različito vrijeme.

Vijesti - Sports Edit

Objavljen je od 13. maja 1991. do 2. juna 2013. godine. U početku, program je postojao kao rubrika nakon bloka društveno-političkih informacija u popodnevnim i večernjim izdanjima Vesti, kako glasovnim komentarom komentatora, tako i izlagačima u studiju. Od 2. septembra 2002. do 7. avgusta 2003. objavljen je i kao nezavisni program na kanalu „Rusija“ u popodnevnim i večernjim satima [122]. Izdanja su vodili Nikolaj Popov, Vladimir Ivanicsky, Dmitrij Anisimov, Sergej Anisimov, Oleg Žolobov (1990-te), Ekaterina Konovalova [123], Anton Sergeev, Anton Zajcev [124], Dmitrij Gubernijev i Igor Budnikov (2000-ih) [ 122].

U junu 2003. godine, nakon što je pokrenuta partnerska televizija Sport, program je postao glavni informativni program kanala. Istovremeno, u programu su se pojavili novi izlagači - Maxim Demkov, Olga Vasyukova, Yana Batyrshina, Pavel Cheremisin i drugi. Kasnije su im se pridružili Alexander Kuzmak, Daria Molchanova, Daria Lavrova, Denis Stoykov. Program je emitovan uživo na Sport TV kanalu, a zatim u Rusiji-2 (5-6, kasnije 4-5 brojeva dnevno). 12-časovni problemi su se pojavili sa titlovima u obliku trčeće linije, au preostalim pitanjima najnoviji sportski rezultati su prijavljeni u traci (počevši od 2010). Kao i većina programa TV kanala Rusija-2, nije imala stalno emitovanje. Obično je program emitovan u 6:45 ujutro - 17:00, 9:00, 12:00, između 16:00 i 19:00, oko 23:00, a završno puštanje je izašlo oko jednog ujutro. Do 2010. godine program je objavljen i na kanalu Rusija-1 kao rubrika u programu Vesti, ali u redukovanom obliku (3-5 minuta), a samo u saopštenju u 11:00, glas predavača bio je samo iza scene. Do 2013. godine emitovan je u istočnim regionima Rusije, od 3:00 do 10:00 po moskovskom vremenu.

3. jun 2013. program je zatvoren. Umesto toga, izašao je program "Big Sport" sa istim rasporedom emitovanja, ali sa produženim vremenom i drugačijim formatom. Od 18. avgusta 2014. do avgusta 2015. godine program je emitovan na TV kanalu „Sport“ (izdanja su pripremile kolege iz TV kanala „Rusija-24“). Program je imao i aplikaciju “Detalji” - intervju sa Andrejom Šljapnikovim sa sportskim zvezdama.

Da vodi Pritisnite Uredi

Objavljen je od 1996. do 2000. godine (?) Godinu, prvo - pod naslovom i naslovom "Vijesti sa novinskih stranica". Rubriku su uvodničari uveli u isti informativni studio, na poziciju na strani glavnog izlagača. To je bio pregled novinskih naslova i zanimljivih članaka ruskih časopisa za poslednji deo dana, sa izveštajima novinara, sinhronizovanih novinara i novinskih urednika.

Od 2006. do 2009. godine objavljen je kao poseban program na informativnom kanalu Vesti sa voditeljem Andrejem Jegorševom, poznatim iz programa Press Express [127].

Lead at 20:00 Uredi

Od 8. septembra 2014. godine, diplomiranje u 20:00 sati se izdaje radnim danima kao poseban program. Pojavljuje se na evropskoj teritoriji Rusije, Sibira i Urala na kanalu "Rusija-1", a na kanalu "RTR-Planeta" objavljuje se za sve verzije kanala. Na Dalekom istoku, program "Ponašanje u 20:00" kao poseban program ne emituje se. Tokom praznika ili letnjih praznika programa "Vesti u subotu" i "Vesti nedelja" takodje traje subotom i nedeljom (u formatu finalnog izdanja za nedelju dana).

Zamjenik glavnog urednika Ured

  • Nelli Petkova (1996-1998)
  • Sergey Kurokhtin (1999–2000)

U slučaju vanrednih situacija velikih razmjera, programi za hitne slučajeve se objavljuju bez fiksnog vremena i traju od nekoliko minuta do nekoliko sati.

  • U noći 3. oktobra 1993. godine, nakon isključenja svih televizijskih kompanija koje su emitovale iz Ostankina, RTR-a i Vesti, kao i peterburške televizije, postale su jedine televizijske kanale koji su ostali u eteru. Iz rezervnog studija na Yamskom Polju, "Vesti" su izvještavali o toku događaja te noći. Vazduh je vodila Svetlana Sorokina (01:00, 04:15), Nikolaj Svanidze (21:00), Valery Vinogradov (20:00, 23:05: regularna izdanja).
  • Dana 4. oktobra 1993. godine emitovana su hitna pitanja Vesti, koja su emitovana u 06:10 (koju je vodio Mihail Ponomarev), 08:00 (Svetlana Sorokina), 14:20 (Valeri Vinogradov, u kojoj je CNN uživo prenosio napad na zgradu Vrhovnog vijeća) RF).
  • Na dan pada podmornice K-141 "Kursk" u augustu 2000. godine emitovana su specijalna izdanja "Vesti". Tokom ovih razgovora, Arkadij Mamontov, dopisnik programa na krstašu Petra Velikog, rekao je gledaocima o najnovijim vestima vezanim za ovu tragediju. Posada RTR-a bila je jedina dozvoljena na brodu [135] [136]. Predavači su bili Anastasia Melnikova [137], Mihail Zelensky, Mihail Antonov.
  • Tokom požara na Ostankinoj kuli 27. avgusta 2000. godine na kanalu su se periodično pojavljivali specijalni vijesti sa direktnim uključenjima na temu. Pre prekida emitovanja u Moskvu i Moskovsku oblast, kanal je uspeo da emituje emisije u 17:00 i 18:00, prekidajući emitovanje sa svetskog prvenstva u klasi Formule 1 [138]. Voditelj je bio Mihail Antonov.
  • Dana 13. aprila 2001. godine, na dan puštanja na slobodu Pavla Borodina, emitovano je posebno izdanje Vesti. Voditelj je bio Jevgenij Revenko [139].
  • Dana 11. septembra 2001., na dan terorističkog napada u Sjedinjenim Američkim Državama, objavljena su saopštenja koja su bila posvećena situaciji, a eksperimentalni prenos kanala Euronews sa ruskim prevodom emitovan je na noćnom vazduhu sa logom RTR. Predavači su bili Sergey Brilyov, Mihail Antonov, Anna Titova, Evgenij Revenko [140] [141].
  • 22. septembra 2001. objavljen je specijalni broj Vesti, koji je govorio o sastanku lidera snaga bezbednosti u Sočiju sa predsednikom i o izgradnji američke vojne grupe u Aziji. Voditelj je bio Mihail Antonov.
  • Dana 27. oktobra 2001. izdat je poseban broj Vesti, posvećen usponu na podmornicu Kursk. Izlagač je bio Sergey Brilev.
  • Od 23. do 26. oktobra 2002. godine, kada su taoci snimani u kazališnom centru na Dubrovki, objavljena su specijalna izdanja "Vesti", sa prekidima drugih sadržaja ili bez prekida. Predavači su bili Sergey Brilyov, Aleksej Frolov, Elena Vykhodseva, Maria Sittel, Evgeny Revenko [142] [143].
  • Tokom izbijanja neprijateljstava u Iraku (sredina marta 2003. godine), novine su se pojavljivale svakih sat vremena od ranog jutra do večeri [144]. Dopisnik programa Alexander Minakov [145] [146] [147] prvi je govorio o početku neprijateljstava u Iraku.
  • 30. i 31. maja 2003. godine, tokom samita zemalja ZND-a i Rusije-EU, program je izašao iz terenskog studija izgrađenog na ostrvu Zayachy u Sankt Peterburgu. Выпуски имели название «Вести-Нева» [148] . Ведущим вечерних выпусков был Михаил Антонов.
    • Выпуски из выездной студии на Заячьем острове также выходили во время 32-ого саммита «Большой восьмёрки». Всего в таком формате вышло три программы продолжительностью 20 минут. Первые два выпуска вышли 14 и 15 июля 2006 года в 23:00, третий — 16 июля в 17:00. Ведущим был Андрей Кондрашов [149] .
  • 29 июня 2003 года вышел специальный выпуск программы, в котором сообщалось о военно-морских учениях в Балтийском море и о встрече президентов России и Польши в городе Балтийске в рамках данного мероприятия. Выпуск провёл Михаил Антонов.
  • В день обрушения крыши в аквапарке «Трансвааль-парк» 14 февраля 2004 года в 23:00 вышел специальный выпуск «Вестей» [150] .
  • Na dan smrti predsjednika Čečenske Republike Akhmat Kadirov, 9. maja 2004. godine, emitovane su i specijalne vijesti [151].
  • Prilikom terorističkog čina u Beslanu, sa početkom u 14:00 sati 1. septembra, svakih dana (od 1. do 3. septembra 2004. godine) izdavane su vijesti po satu. Prve informacije o incidentu su dobijene u ovom broju u 14:00 časova iz izvještaja koji je pripremila Margarita Simonyan, vlastita dopisnica programa u Krasnodaru [145] [152] [153]. Pitanja su vodila Elena Martynova, Mihail Antonov, Maria Sittel i drugi.
  • Na dan godišnje poruke predsjednika Ruske Federacije 25. aprila 2005, objavljeno je 5-minutno specijalno izdanje Vesti s voditeljem Mihailom Antonovim: te godine je ruska TV stanica jedina koja je dobila pravo da u potpunosti emitira godišnju poruku predsjednika Rusije: za usporedbu, “Prvo” kanal ”i TVC su pokazali samo skraćenu verziju, vraćajući se na ranije planirani raspored emitovanja, a NTV se ograničila na samo mali izvještaj u saopštenju za javnost [154].
  • Na dan pada Tu-154 u blizini Donjeck, 22. avgusta 2006. godine, u 18:00, objavljen je poseban broj Vesti. Izlagač je bio Andrej Kondrašov.
  • Puna verzija Putinovog münchenskog govora emitovana je 10. februara 2007. godine od 19:30 do 20:20 u okviru vremena emitovanja programa [155].
  • Pitanja u non-stop modu objavljena su u danima sahrane prvog ruskog predsjednika Borisa Jeljcina [156] i patrijarha Moskve i cijele Rusije Alekseja II (9. decembar 2008.) [157]
    • Dana 25. aprila 2007. godine, oproštajna ceremonija i sahrana Jeljcina emitovani su u okviru programa u vremenu od 13.15 do 17.00, vodeći su Maria Sittel i Nikolai Svanidze, a zamenio ih je Ernest Mackevicius. U to vreme, Rossija je bila jedini televizijski kanal koji je snimao oproštajnu ceremoniju za prvog predsednika Ruske Federacije Borisa Jeljcina (paralelno su i drugi TV kanali umnožili njegovu sliku - Prvi kanal, NTV, TVC, Peti kanal, Vesti).
    • 9. decembra 2008. godine, u sklopu programa za emitovanje, emitovanje sahrane patrijarha Alekseja II bilo je praćeno i objašnjenjima za publiku, počelo je u 8:00 i završilo se oko 14:50 [158]. Ruska pravoslavna crkva je zatražila od televizijskih kanala da ne emituju pogrebno življenje, a emisija je bila prekinuta zbog etičkih razloga [158]. U ovom slučaju, sliku su duplicirali samo dva TV kanala: "Prvi kanal" i "Vesti" [159].
  • Dana 17. maja 2007. godine, od 9:00 sati, održan je poseban broj Vesti, posvećen ponovnom ujedinjenju Ruske pravoslavne crkve i ROCOR-a i prve zajedničke bogoslužbene službe. Voditelj je bio Mihail Antonov.
  • U danima neprijateljstava u Južnoj Osetiji u avgustu 2008. godine pojavila su se i posebna saopštenja u rasponu od nekoliko minuta do sat vremena [160]. Pitanja su vodila Elena Vykhodtseva, Konstantin Semin, Ernest Mackevicius i Andrej Kondrashov.
  • 17. januara 2009. godine u 18:17 prikazan je poseban broj Vesti sa punim prenosom uživo na Moskovskoj međunarodnoj konferenciji o snabdevanju ruskog gasa Evropi uz učešće predsednika Dmitrija Medvedeva [161]. Izlagač je bio Sergey Brilev.
  • Dana 2. aprila 2009. godine u 22,50 časova objavljeno je specijalno izdanje Vesti sa snimkom konferencije za štampu ruskog predsjednika na samitu G20 u Londonu. Izlagač je bio Konstantin Semin.
  • Dana 29. marta 2010. godine, na dan eksplozije u moskovskom metrou, prikazan je samo jedan poseban broj, koji je stavljen na mrežu emitovanja u 13:30 sati. Prethodno su prve informacije o terorističkom aktu kratko saopštene u planiranom saopštenju u 11 sati. Kao rezultat toga, na televizijski kanal pao je talas kritike i optužbi za nefunkcionalnost njegovog informativnog servisa [162].
  • Tokom katastrofe u blizini Smolenska i smrti poljskog predsjednika Lecha Kaczynskog (10. april 2010.), posebna izdanja Vesti emitovana su tokom dana. Prvo izdanje je objavljeno po planu u 14:00. Tada su posebna pitanja tragedije održana u 16:55, 17:55, 0:00 [164].
  • Dana 24. januara 2011. godine, na dan terorističkog napada na aerodrom Domodedovo, prikazana su samo dva posebna izdanja Vesti u 6:05 i 23:00 [165]. Kao rezultat toga, na televizijski kanal pao je talas kritike i optužbi za nefunkcionalnost njegovog informativnog servisa [166].
  • Dana 7. jula 2012. godine, na dan poplave u Krimsku, objavljeno je specijalno izdanje „Vesti u subotu“ o incidentu [167]. Dana 15. jula 2012. godine, oko 23:00, objavljen je specijalni broj "Vesti" sa izveštajima o predsednikovoj poseti gradu pogođenom poplavama nedelju dana ranije [168].
  • 15. februar 2013. u 23:20, izdat je specijalni broj "Vesti" sa direktnim prenosom iz NASA-e u vezi sa pristupom asteroida, pod kodnim imenom 2012 DA14. Izlagač je bio Andrej Kondrašov.
  • U vezi sa političkom krizom u Ukrajini krajem februara 2014. godine, u 23:00 ujutro je bilo emisija „Vesti“ kod Jevgenija Popova.
  • U vezi sa oružanim sukobom u Ukrajini 2014. godine, neka pitanja „Vesti“ u 20:00 sati su prošla sa značajno povećanim vremenom (do 2 sata) [169]. Isprva su takva pitanja išla u dva dijela sa pauzom na programu “Laku noć, djeco!” [170], zatim u jednom bloku, premještajući početak nakon nadolazeće serije na 20-30 minuta.
  • 18. marta 2014. godine u 14:50 časova prikazano je specijalno izdanje programa u direktnom prenosu neplanirane žalbe predsjednika Ruske Federacije iz Kremljske dvorane Sv. Đorđa - Krimski govor Vladimira Putina [171]. Emitovanje je vodio Andrej Kondrašov.
  • Dana 17. jula 2014. godine, na dan avionske nesreće u Ukrajini, u 23:00 sati emitovano je posebno izdanje Vesti [172]. Voditelj je bio Jevgenij Popov.
  • Dana 6. februara 2015. godine, u 23:31, objavljeno je specijalno izdanje Vesti u kojem su objavljeni rezultati pregovora Merkel, Olanda i Putina o Ukrajini u Moskvi [173]. Vodio ga je Ernest Mackevicius.
  • Dana 11. februara 2015. godine u 22:13 časova objavljeno je šestominutno specijalno izdanje Vesti sa direktnim prenosom dopisnice Olge Skabayeve [174]. Tema: "Sastanak" Normanske četvorke "u Minsku: Merkel, Oland, Putin i Porošenko. U periodu od 23:00 do 5:00 sati bilo je još 4 specijalna izdanja na istu temu, od kojih je poslednja počela u 3:00 i završila u 4:57 po moskovskom vremenu. Sve posebne teme vodio je Ernest Mackevicius. Između 23:30 i 3:00, program „Specijalni dopisnik“ je emitovan u emisiji sa Jevgenijem Popovim. U 0:30 i 1:30 program je prekinut objavljivanjem "Vesti". U 5:00 TV kanal je emitovan u skladu sa planiranim TV programom.
  • Na dan rušenja ruskog aviona u Egiptu 31. oktobra 2015. godine, planirano izdanje „Vesti u subotu“ sa Sergejem Brilevom u 14 časova trajalo je oko pola sata i bilo je potpuno posvećeno ovoj temi. Tada je u 16:45 objavljeno posebno izdanje programa na istoj temi, koje je završeno u 17:45 sati. 1. novembra 2015. godine objavljena su specijalna izdanja "Vesti" sa novim detaljima sudara [176] u 8:00, 10:20 (umesto programa "Vesti-Moskva. Nedelja u gradu"), 11:00, 14:00 i 16:30 [177]. Sva pitanja su vodila Evgenija Rožkov.
  • U vezi sa terorističkim napadima u Parizu, koji su se odigrali u petak, 13. novembra 2015. godine, planirano izdanje "Vesti u subotu", emitovano narednog dana u 14:00, trajalo je oko pola sata i posvećeno je ovoj temi [178].
  • Dana 16. i 17. novembra 2015. godine, u 22:50 sati, bilo je posebnih pitanja posvećenih događajima vezanim za terorističke napade u Parizu i operaciji ruske aerodromske snage Ruske Federacije u Siriji, kao i na istragu o padu aviona A321 u Egiptu.
  • U noći između 12. i 13. februara 2016. godine, oko 1:34 po moskovskom vremenu, objavljen je poseban broj posvećen ishodu susreta patrijarha Kirila i Franje na Kubi. Izlagač je bio Andrej Kondrašov.
  • 19. marta 2016. godine, na dan pada aviona Boeing 737 u Rostovu na Donu, u 17:00 časova održana je posebna emisija 15-minutnog programa posvećenog ovoj temi. Voditelj je bio Jevgenij Rožkov.
  • Dana 18. septembra 2016. godine, na dan izbora poslanika Državne dume, u 17:00 časova objavljen je vanredni program petominutnog programa, koji je izveštavao o procesu glasanja. Planirana pitanja u 11:00 i 14:00 su gotovo posvećena izborima [179]. Sva pitanja vodila je Irina Rossius.
  • U noći između 27. i 28. januara 2017. u 0:00 pušten je 15-minutni nepredviđeni broj Vesti, koji je sumirao dan. Izlagač je bio Andrej Kondrašov.
  • Dana 3. aprila 2017., novi detalji eksplozija u metrou Sankt Peterburga opisani su u planiranom izdanju u 17 sati, što je trajalo 50 minuta. Voditelj je bio Jevgenij Rožkov.
  • U noći između 17. i 18. avgusta 2017. godine u 00:30 izašao je poseban broj od 15 minuta, potpuno posvećen terorističkom napadu u Barseloni. Voditelj je bio Jevgenij Rožkov.
  • 14. aprila 2018. u 10:10 časova objavljen je specijalni broj "Vesti" u trajanju od 6 minuta, koji je opisao pokretanje raketnog napada na vladine objekte u Siriji. Planirano izdanje u 11:00 takođe je bilo posvećeno ovom događaju. Voditelj je bio Jevgenij Rožkov.
  • 19. juna 2018. godine u 23:04 i 1. jula 2018. u 19:55, na kraju utakmica ruske reprezentacije na Svetskom prvenstvu sa timovima Egipta i Španije, izdata su posebna izdanja programa u trajanju od 37 i 42 minuta, respektivno. Vodeći u oba slučaja bio je Evgenij Popov, koji je emitovao sa stadiona "St. Petersburg" i "Luzhniki", respektivno.
  • 31. avgusta 2018. godine u 23:00 po moskovskom vremenu, emitovano je specijalno izdanje Vesti u vezi sa smrću šefa DPR-a Aleksandra Zakharčenka. Vodio ga je Ernest Mackevicius.

Dvostruko, 1995. i 2001. godine, televizijski program Vesti osvojio je nagradu TEFI u nominaciji za najbolji informativni program. U 2016. godini nagrada je dodijeljena i programu „Vesti u 23:00“, koji je objavljen na TV-u Rusija-24 [103].

Pogledajte video: Zoran Dzorlev - Boris i Biljana Dimovi: Koj prv zapocna ljubov da vodi (Avgust 2019).

Loading...